Dostawa

DOSTAWA 2024 – AKTUALIZACJA

  1. Czas wysyłki paczki to od 1 – 3 dni roboczych

  2. Kurier odbiera paczki między godz. 16:00 a 18:00

Dostawa na terenie Polski:

www.fabrykaszczescia.sklep.pl wysyła paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost w możliwie jak najkrótszym czasie, najczęściej tego samego dnia po złożeniu przez Ciebie zamówienia (do godz. 14:00). Termin doręczenia przez firmę kurierską, to 1-2 dni, z reguły jest to następny dzień roboczy.

Koszt wysyłki są kalkulowane przy kasie w zależności od wagi przesyłki i sposobu jej doręczenia.

Płatności:

Przelew na konto bankowe: forma płatności dla osób, które preferują samodzielne logowanie do banku. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, otrzymujesz pocztą elektroniczną nr rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Zamówienie jest realizowane i przygotowywane do wysyłki z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Przelew online: forma szybkich i bezpiecznych płatności, realizowana przez podmiot świadczący obsługę płatności online Stripe – Przelewy24.pl, Zamówienie jest realizowane i przygotowywane do wysyłki natychmiast.

Gotówka: forma płatności dla osób, które decydują się na odbiór osobisty zamówienia. Nie akceptujemy kart płatniczych.

Zwroty:

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. W tym celu należy: poinformować nas poprzez pocztę elektroniczną: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl o chęci odstąpienia od umowy, a następnie spakować towar (bez cech uniemożliwiających dalszą sprzedaż, czyli nie uszkodzony i nie używany) i odesłać go podając dane teleadresowe: Przemysław Olewicz, e-mail: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl, tel. + 48 733 457 737, na adres paczkomatu InPost: POZ04A, Adres: Bułgarska 119, 60-378 Poznań

Pamiętaj, że zwracany towar musi być w stanie NIENARUSZONYM.

W przypadku odstąpienia od umowy, koszty zwrotu towaru ( koszty przesyłki ) ponosi Kupujący.

Reklamacje:

Reklamacja dotyczy produktów wadliwych lub uszkodzonych. Masz prawo reklamować towar z tytułu rękojmi, której zasady reguluje Kodeks Cywilny. Przy składaniu reklamacji, należy: poinformować nas poprzez pocztę elektroniczną: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl o chęci zgłoszenia reklamacji, opisać wadę oraz określić czas w którym została zauważona, a także wskazać preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji: obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana na produkt wolny od wad czy usunięcie wady. Następnie należy spakować towar i odesłać go podając dane teleadresowe: Przemysław Olewicz, e-mail: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl, tel. + 48 733 457 737, na adres paczkomatu InPost: POZ04A, Adres: Bułgarska 119, 60-378 Poznań

Reklamacje zostaną rozpatrzone najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Ciebie poprzez pocztę elektroniczną.

Dołącz do newslettera teraz i zawsze bądź na bieżąco!

Dowiedz się o nowych wydarzeniach i wpisach na blogu, oraz sprawdź prognozę astrologiczną na przyszły miesiąc.
Jeżeli chcesz się zapisać, kliknij w link poniżej i dołącz do społeczności.
Dzięki zapisowi będziesz zawsze na bieżąco i będziesz miała szanse na złapanie kodów promocyjnych w przyszłym roku.

Nie, dziękuję.
Twoje dane są chronione.