Dostawa na terenie Polski:
www.fabrykaszczescia.sklep.pl wysyła paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost w możliwie jak najkrótszym czasie, najczęściej tego samego dnia po złożeniu przez Ciebie zamówienia (do godz. 14:00). Termin doręczenia przez firmę kurierską, to 1-2 dni, z reguły jest to następny dzień roboczy.

Płatności:
Przelew na konto bankowe: forma płatności dla osób, które preferują samodzielne logowanie do banku. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, otrzymujesz pocztą elektroniczną nr rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Zamówienie jest realizowane i przygotowywane do wysyłki z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.
Przelew online: forma szybkich i bezpiecznych płatności, realizowana przez podmiot świadczący obsługę płatności online Stripe – Przelewy24.pl, Zamówienie jest realizowane i przygotowywane do wysyłki natychmiast.
Gotówka: forma płatności dla osób, które decydują się na odbiór osobisty zamówienia. Nie akceptujemy kart płatniczych.
Zwroty:
Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. W tym celu należy: poinformować nas poprzez pocztę elektroniczną: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl o chęci odstąpienia od umowy, a następnie spakować towar (bez cech uniemożliwiających dalszą sprzedaż, czyli nie uszkodzony i nie używany) i odesłać go podając dane teleadresowe: Przemysław Olewicz, e-mail: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl, tel. + 48 733 457 737, na adres paczkomatu InPost: POZ04A, Adres: Bułgarska 119, 60-378 Poznań
Pamiętaj, że zwracany towar musi być w stanie NIENARUSZONYM.
W przypadku odstąpienia od umowy, koszty zwrotu towaru ( koszty przesyłki ) ponosi Kupujący.
Reklamacje:
Reklamacja dotyczy produktów wadliwych lub uszkodzonych. Masz prawo reklamować towar z tytułu rękojmi, której zasady reguluje Kodeks Cywilny. Przy składaniu reklamacji, należy: poinformować nas poprzez pocztę elektroniczną: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl o chęci zgłoszenia reklamacji, opisać wadę oraz określić czas w którym została zauważona, a także wskazać preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji: obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana na produkt wolny od wad czy usunięcie wady. Następnie należy spakować towar i odesłać go podając dane teleadresowe: Przemysław Olewicz, e-mail: kontakt@fabrykaszczescia.sklep.pl, tel. + 48 733 457 737, na adres paczkomatu InPost: POZ04A, Adres: Bułgarska 119, 60-378 Poznań
Reklamacje zostaną rozpatrzone najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Ciebie poprzez pocztę elektroniczną.